×

新导航介绍,点击查看

2008.05.25 Sun.

发表日期:2008-05-26 摄影器材: 索爱 Z558c 点击数: 投票数:
今日又树闷闷的一日鸟
 
下午 
去鸟只猪屋屋 
伯伯爷婆摘咗个葫芦瓜俾我 
感觉伯伯爷婆都对我几好 
嘻嘻~ 
虽然伯伯爷婆讲说话还树那么的冷漠 
但我谂 
呢种或者就树她说话的方式吧! 
其实伯伯爷婆还不树那么差吧! 

好穷啊! 
一个二个都问我借钱 
顶 
当我柜员机咩!
 
衰人盛问我借钱仲要我送埋过去俾佢! 
过到去西门口仲要等璩 
唔制哇~ 
谂住俾佐钱佢就走鸟 
点知佢仲要拉住我话要同我行街街喔~ 
真系俾佢激死啊! 
哈哈哈 

忘记鸟行佐个咩广场啊! 
顶! 
跟住距就攞住我借俾佢的一百蚊请我去佐M记 
哈哈哈
 
之后 
因为夜鸟 
又唔知有无车翻学校
佢又怕我自己去打的 
甘我就去鸟距屋屋鸟 
我知道佢树个点样的人 
所以同佢一齐俺会好安全 
我地一齐做厅长 
哈哈哈
 
癫下癫下甘 
好搞笑啊! 
倾做好多野啊! 
亦都知道鸟好多野 
不过 
俺知道佐阿辉同阿蛋一齐之后 
觉得好唔愤气啊! 
唉~ 
我算系睇清阿蛋呢个女人鸟 
女人! 

好想个天留翻一个好似有阿盛一半的男人俾我啊! 
哈哈哈 
佢对距女朋友真系好到不鸟哇 
但睇见佢女朋友对佢甘凶就心up啊!
关键词:日记

作者:包包

《2008.05.25 Sun.》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多包包的POCO作品...

评论