×

新导航介绍,点击查看

實習手記

发表日期:2008-07-11 摄影器材: 点击数: 投票数:

2008.07.01


今日十點半起程,竟然3點先穩到呢間“先科”公司,長途跋涉啊···黎到之后咩都自己搞,接我地既負責人一D都唔負責啊···“先科”個門口超唔顯眼,開始有D失望啊···


今日既流程就系“來訪登記”“填表影相”— “放行李”。我地入住320房,呢間原本既十人間變左4人間,碌架生銹鐵床。公共的浴室,不過好在有門既····我地同D車間工人一起做鄰居,樓下一至二樓系男人宿舍,其實都幾恐怖同危險嘎!!


里面共用的設施:“洗頭+洗面區” — “浴室區”“廁所”  雖然個樣就殘D,不過好在幾干凈啦!!


今晚起飯堂吃既第一餐系:椰菜+白菜花炒肉+薯仔排骨,嘛嘛好味啦!!不過就見到飯堂好虛憾既場面,D職工搶閘拿飯,而且吃好多飯添啊,我林距地梗系工作辛苦了··距地拿D湯,混亂啊!!!甘就注定我地以后無湯飲···


明日早起體檢哦!!!我要加油,希望一切順利!!


   仲以為今晚可以順順利利添,點知去廁所唔記得拿鑰匙,真系MY GOD咯····我地傻傻甘兜圈圈,好在過左一粒鐘到,個宿管翻左,米先今晚注定訓街啦····


   我終于知道第四個“8“系乜了,唔系香港回歸,唔系黨生日,都唔系小恒生日···系我做左黑妹啊 ···以后唔可以做大蝦妹了·····





     


2007.7.2


        今晨6點起床,洗頭後就去體檢了。呢到行去車站大概20分鐘,唔算好遠(去車站途中,見到老鼠橫屍街頭,黑妹啊··)。我地坐4號車前往市區,原來呢到唔算山卡拉,距離市區都系半小時。我地既目的地系“老|華醫院”…```好耐無抽過血了,真系驚驚地```好在五系好痛咋`````之後又做胸透窩,餓到打鼓了``明日先有結果啊`````當去街咯```


        沿路經過百佳,我地入去掃左D乾糧,之後就食提早午餐```呢到算系鬧市了,幾多大型超市,見到間翻版“真功夫”---“七十二變”,無論裝修同設計都系一樣噶`````飯後去左辦農行卡。哈哈```拿工資咯,期待我的第一份人工啊!!                       
         翻到黎,見到車站對住個商業街,於是去行下。好臭啊,不過我買左4個蘋果````個阿姨無錢找啊,找左粒荔枝俾我`,真奸啊!!!點知一俾完錢,袋蘋果就跌左落地!!!MY GOD咯,頭先仲好靚仔既MRAPPLE!!!黑妹仔啊````翻到公司都未辦到證件,所以下晝都系五使翻工````但系又因為甘,夜晚差D無飯吃哦,好在個阿姨通融埋今晚,```寄人籬下啊,差D連熱水都無啊``今晚開始,冷水浴`````


PS:琴晚同DS打左場跤,好在有得午休喈```````


 

20080703


今晨9點去拿結果,未出門已經有D小黑了```我只杯變左“比薩斜塔”啊,同行夥伴又戒親手````體檢結果正常,之後去左“真功夫”吃飯,我地十分投入啊,一路食,自覺身在蒸爐一樣,真系“好味還是蒸的好”```飯後回來買左袋生果,我真積極了今次。保安見到我地都話地得閒,其實我地都五想噶```宿管又叫我地聽日先去辦證件,下午又休息了`````


     三點幾洗白+沖涼,訓左陣添啊````原本以為好好的過一天,點知拖鞋爛左`````哎哎!!!!!


PS:今日豬頭SEND資訊俾我,更加五知會點了`````CD``





20080704


今朝7點幾起身,搞掂好就落樓辦證件,點知個負責人又話相機無電窩`````呒```距叫我地翻工先,於是我地就走了``呢刻系830分,辦公室無乜人。等左一陣,一個幾好人既姐姐幫我地安排好座位,第一日就甘開始了````


第一件事系碎紙,雖然得幾張,不過未做過都幾新鮮````之後開始睇公司資料,瞭解好多啊```Diode Transistor,仲有距地既分類,命名甘```一睇就到12點半,放飯了```` (中午:青瓜炒花生+豬紅+青辣椒)得一樣吃得,真慘!!放飯只得半小時,又講翻工了,慘啦,吃完就坐起到,好易肥噶````下午要戒口先得`````


下午以為有D野做下,點知又系睇資料,真煩啊```我已經將本資料既繁體字抄左一次了,無聊到甘```中途終於有D野做下,簡單既裝訂,都五使半粒鐘又恢復原狀了```成日望住個鐘等收工,真悶!!!等啊等,等五住去問個姐姐有咩做,距話又分配五到電腦,等下聽日點窩````無聊之下抄書咯,甘又坐到5點半了(今晚超好啊`,雞髀+黃豆汶豬骨+沙葛煮肉+揶菜)吾通因為香港D大老細翻左,還是因為今日FRIDANY```明日週六又要翻工,希望有D野做下啦````米先浪費時間啊```




20080705 


三年零兩個月````學會獨立```


今天如常翻工,早餐系炒粉。今日終於有D野做下,睇下公司網,見到各種訂單,原來公司規模都幾大下````可能下星期一會多D野做下,充實自己既生活`````之後做左D對單工作,太多數位了,睇到眼都花埋,然後去左車間參觀。今日工人休假啊,車間好靜。我地要穿鞋套入去噶,見到一排排排列整齊既機器,地面十分乾淨,我以為自己去左睇機器展覽添,今日學左新既野````


今日成績出左了```出呼意料的好````五使對住OB伯,真開心````


今天,十月初五的月光```````起我心中既月光``````




关键词:生活点点

作者:津津津津

《實習手記》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多津津津津的POCO作品...

评论