×

新导航介绍,点击查看

=-=好似···好耐冇写流水账了~|||||于是···流水账一下(抽飞)

发表日期:2009-03-18 摄影器材: 点击数: 投票数:
= =
公司人事变动~
来左两个新同事···
一个系来左个几月~
海拔同我差唔多(我如果着VIVI那对鞋就绝对高过佢= =+)
戴眼镜···
WWSS的样子= =|||

人品非常烂

烂到一个极限!!!!
串到A甘~
套雪佳一句:见佢前面就想打佢后面

= =
于是我发挥我54人的强大功力~当佢透明~

此人系第一日翻工的时候就串亲我~
对我态度就系唔理唔理····问佢咩都好·回答你嘅语气都系超~~~~~~~大爷的= =
于是···我决定54···
后来因为电脑有问题就打电话俾爹爹搵佢帮手~
可能我讲电话太大声~又可能我同我爹沟通都系广州话(广州人梗系讲广州话啦)
此串友嘅态度即刻180°大转变= =|||||

所以···我最痛恨呢种人嘛····

此人仲要上班从来唔会搵业务···
只会鬼鬼祟祟甘睇手机上嘅嘢··(严重怀疑系小说——色情那种)
所以····
我痛恨~
            呢D嘢~要好似我甘光明正大先得嘎嘛!!!!!!



然后系今日来嘅人~
此人唔系通过我电话请佢来见面~
都唔系打电话来问过我先的~
系佢自己走上门的= =

此人好烦~
中午嘅时候··
得我同佢系公司
我在吃饭
此人就走来同我讲佢D经营策略(大概吧= =我冇仔细听)

扑街!!!!
你D经营策略你自己同老细讲~~~
我冇兴趣听~
仲问我平时做D咩~
我做咩关你X事啊~
摆到明教训我甘话咯喔~~~~~= =####


然后就系老细本人~
最近因为智联那边有合作···在网上请人~
于是呢几日有事冇事佢就电话骚扰我话有冇人投简历···

好烦····囧
有新简历同合适嘅我唔会俾你睇咩····
成日问住晒···
超想教佢点样睇然后等佢自己睇饱佢= =||||
不过以佢嘅猪脑袋我估计系冇咩可能= =

哎||||||||||||||||

寻晚帮敏少换妆了~
失手将佢化成低垂眼= =||||||||||||||||||||||||||
我对你唔住啊啊啊啊啊啊~~~~~
然后系····
呆爸个头准备落订(还是已经落订?》)
希望能顺利到家啊啊啊啊啊~~~~

最近怨念系爹爹快把1000蚊俾我~
我要还钱了~TAT
关键词:工作杂谈

作者:yukito

《=-=好似···好耐冇写流水账了~|||||于是···流水账一下(抽飞)》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多yukito的POCO作品...

评论