×

新导航介绍,点击查看

小丸子~~~

发表日期:2010-10-02 摄影器材: 点击数: 投票数:

今日终于去佐M记睇小丸子~~~

确实几得意下嘅

M记姐姐话要下星期三先有得换喔

厄厄

熊仲话90蚊一套添~~

我先唔要啊

呵呵

浪费钱

 

 

系咪迟D

GZ所有嘅M记都有MC COFFEE呢?

唔知道唔知道

 

我只系觉得怪怪地

想食蛋糕咖啡

不如去星巴克

或者蛋糕店~~

去M记出品嘅

总觉得怪怪地...

唔够正宗

厄厄

 

讲起蛋糕店

ANGLE执了吗?

定系改佐名?

点解宝华路同文明路哩2间都变成芝心@??

呜呜

 

仲有我买袋果间店

连续去2次都搵唔到

都系执佐了嘛?

无理由7点就关门嘎

呜呜

 

哩D就系优胜劣汰?

 

或者

果间店嘅袋

真系要摆系大商场先会有人关注吧

呵呵呵...

 

仲有仲有

今日路过手抓饼

见到快收档甘透

就特然想买小丸子

呵呵呵

 

可爱嘅阿叔

将3种配料都落晒落去

虽然味道有D奇怪(应该系果种菜嘅味道)

但都食得好开心~~~

第一次食小丸子有紫菜柴鱼同唔知咩菜一齐嘅

好过瘾!

 

 

今晚翻到屋企

见到BILLY仲坐系今朝我摆嘅地方

呵呵

距安然度过佐一日添!

COOL  COOL嘅BILLY仔~~~

我寻晚买嘅外套

好似为距度身定做甘~

着起身仲岩身过我

-_-

BILLY BILLY

你真的好帅噢!

哈哈~~~

 



 

今日好多谢熊子噢!

哈哈~~~

 

寻日玩完烛光午餐

今日就玩小丸子

呵呵呵~~~

 

听日全日陪爸爸妈妈BILLY!

嘻嘻嘻~~~

等我落厨啦!

厄厄厄...

 



 

关键词:日记

作者:麥嘜

《小丸子~~~》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多麥嘜的POCO作品...

评论