×

新导航介绍,点击查看

11.23

发表日期:2005-11-24 摄影器材: 点击数: 投票数:
LOAD左GOOGLE个GOOGLE EARTH来玩
发觉
地球真是好大
江门就真是果一点,一点,再一点
再三计算测量
终于稳到我屋K
>哇哈哈哈
虽然睇五清,剩是得个轮廓
但是
我就是系果度出世,系果度大
跟住拉左好耐
稳到地球噶另外一边
稳到舅仔果度
真是好远好远,5知区现在点,还有表妹
>5识表达果真心情
发觉NY真是规划得好好,一条条整整齐齐
绝对5会荡失路啊~~
5想承认,但是不得不承认是比人地歧视
NY就连街边个路人都可以睇到清清楚楚
哎,CHN就是得个轮廓,只能意会
>哎~~~~~~
世界感大,点帮自己定位?自己究竟可以做到咩?
5是无自信,但是真是几辛苦
好多也现在发觉比想象中还要差,
好想认老,可以咩有籍口逃避啊~~~
但是数下手指发觉自己还好“靓仔” ^_^
未到30,都未可以认老啊~~
>真噶?
呢场戏噶呢一PART做左好耐啦,几时可以转去下一PART
虽然5知会是点,希望在明天嘛~~
有咩也可以支持到明天??
>5知
爆炸头~~允许我感叫你啦~~
算是习惯定是其它原因?
有机会,会好好把握
>点样先有机会?
好想逃避~~
走,你走得去边?
-_____-#
冲凉~
PS:
广州冻左,我记得着多D衫噶啦~~5会好似今日感挨冻~~
你地都记得着够衫啊~~米冻亲~~
感冒是一种好伤感的病来噶~
大家开开心心就PERFECT啦~~~~
还要做作业,复习,考试,稳工。。。 >_<

作者:neves

《11.23》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多neves的POCO作品...

评论