×

新导航介绍,点击查看

被小美点名了。。

发表日期:2008-02-16 摄影器材: 点击数: 投票数:

Q1:愛人和被愛,哪一種幸福?

可能係被爱呱。。。爱一个人其实都几辛苦架。如果对方知道你爱佢,或者双方都咁爱对方就无所谓。如果单方面爱一个人,而对方乜都唔知咁,我觉得应该几辛苦。

 

Q2:點你名的人如果說喜歡你,你會怎樣?

哗。。排队都未到我啦。。讲笑咩

Q3:遇見喜歡的人會告白嗎?

唉。。失败得多啊。。。

唔敢开口啰。。无晒信心啊。自己又无乜好  

Q4 :你們相不相信緣分天定?

或者啦。。

不过哩D嘢。。都好难解析清楚。。好奇妙

Q5:最受不了自己哪個缺點?

太多。。多到数唔晒。。。。  

Q6:你試過聽某些歌後流泪嗎?爲甚麽?

曾经都有嘅。。

呵呵。可能自己比较重感情呱。如果环境配合得好。。流泪真係唔奇。。      

Q7:你選擇另一半的首要條件是什麽?

外貌唔一定要好靓。

善解人意,双方可以和睦共处就好了。性格开朗活泼都ok。当然,爱家就更好啦。。

   

       

Q8:如果有一個人放在你心裏拿也拿不走,你覺得是幸福嗎? 

唉。。哩D嘢。。。日想夜想的话,点会幸福架。。。

Q9:目前最大的心願是什麽?

 可以继续在大学里面进修,学更多知识。。还有找一个伴侣。。哈哈    

Q10:喜歡怎樣的男/女生?

温柔,活泼,体贴呱。。

        

 

Q11:如果你喜歡的人有了另一半,你會怎樣?

哩样嘢我都无法控制架。。。咁都无办法架啦。。。唔同用D非君子嘅手法咩。。。我就做唔出啦。。

不择手段唔係我做嘅嘢。。我亦唔会埋没我的良心。。自己一个承受好了      

Q12:朋友和男/女朋友哪個重要?

  朋友当然重要啦,我都无女朋友。。。

Q13:最喜歡什麽顔色?

白色,红色,黑色,深蓝,墨绿,橙色。。。。我喜欢的颜色都几怪。要么好沉,要么就最鲜艳最枪眼。。。

 Q14:今年覺得最遺憾的一件事:

 毕业。时间不够多。。金钱不够多。。。

 Q15:今年最想再做的一件事。

   希望找到自己另一半。。。。

Q16.如果有机会,你愿意做你爱人身体嘅边个部位?点解?

心。。因为一切嘅开心&快乐都可以同佢分享。。所有嘅痛苦都由我来承受

Q17:你認爲我是一個怎樣的人?

  一个活泼可爱嘅美人啰。呵呵 

Q18:做過甚麽忤逆的事情?

可能有呱。。。人生里面犯错都唔出奇嘅。。知错要认就好了。

Q19:有什麽難忘的經歷嗎?

难忘啊? 都好多架。。或者自己人生都经历咗几多嘢。。呵呵

  Q20:誰讓你感覺幸福.

 我的亲人,朋友,同学,老师。。。还有自己喜欢的人。。哈哈   

Q21:說出你最想對我說的話.

一时间唔知讲乜好添。。

嘻嘻。希望小美妹妹一直幸福快乐啦。。

Q22:這陣子有沒有想我?

啊。。应该有。。好耐无见

Q23:有得玩記得找我一起去好嗎?

好啊。。不过我都无嘢玩。。郁闷。。

Q24:覺得這個游戲怎樣?

er……点解咁多问题嘅?

 

Q25:若是我不用手機沒有電話,不上網,請問,你會怎樣聯繫我?

咁就弊啦。。。可能要靠个天了。。或者用飞鸽。。不过你屋企点去?

Q26:我在你心裏算什麽呢?

算係一个小美啰。哈哈。。

Q27:如果讓你選,你寧願得到他的心還是得到他的身?

心啰

Q28:我老公/老婆怎樣?

应该不错呱。。你几时结婚先?哈哈

Q29:臨死前你1分鐘,你會做什麽?

我会同所有人讲。。当然,希望可以静静哋同爱人坐係满地都是熏衣草的地方,看星星

Q30:最想同你愛既人做咩吖?

 做老婆啰。唔使太长久,一世好了。。如果可以。做到地球毁灭都可以架

 Q31:如果你被最愛傷得好深!!你會點???

  可以点啊?伤心啰,唔开心啰

Q32:最唔可以容忍你另一半D咩?

最好就米搞埋晒D艳照门咁嘅嘢啦。。唔好学坏就好了。呵呵

  Q33:你暫時來講最愛果個系邊個?

    应该係一个女。。哈哈

Q34:你既另一半對你太好你會5會5珍惜,等失去左先後悔?

    如果有。哽係珍惜啦。。。。

   Q35:如果有來世,想我成爲伱的什麽?

 做我个妹都唔错喔。哈

Q36:未來有乜大計劃啊?

好想有自己嘅事业,做一个成功人士。。创造一个美好的家

Q37:你覺得我爲人如何!?

好啰。。嘻嘻

Q38:假如你性饑渴, 性苦悶, 性無聊嘅時侯, 你慨另一半唔得閑或出差, 你接受...?

我都未有另一半。。

Q39:如果你有一個好鍾意好鍾意嘅男/女朋友準備要出國讀書?你會點?

如果係咁。当然係唔开心啦。我觉得双方都会咁嘅。。

如果佢要去,咁我都无办法架。只有默默咁等佢翻啰。。。如果有能力,一齐去埋就最好。哈哈

Q40:如果妳嘅愛人,好中意屙屁,你會點解决啊.?

哩个好似係生理问题。。无人控制到。哈哈

Q41:如果你愛人佢對你印象唔好,你會點.?

咁都无办法。。慢慢改啰。慢慢证明比佢睇,要佢改观

Q42:你覺得我花心麽?

其实你个心有无花?

Q43:如你鐘意一嗰人.你會做D咩令距知道你中意距咧?

乜都做架。。。只要佢喜欢

Q44:如果你不喜歡他/她.你會怎麽跟他/她說?

暂时无试过

Q45:如果你唔中意噶距對你依舊一如既往,你會點面對?

 边个会咁对我啊?有又唔错啊。。

Q46:你會因爲家人或朋友對你愛人有意見,而改變對他/她的看法嗎?

妖。。佢哋有意见都无办法。。各人睇嘢同思想不一。。。你哋唔爱都无理由阻止我去爱架。我不是监犯

Q47:你覺得現狀既自己幸福嗎?

   或许。。。

Q48:戀人之間點先爲浪漫?

   浪漫嘅时候就浪漫啰。。。

Q49:如果被人誤會了,你會怎麽樣?

     无嘢架。都要解析先架啦。。。有错就要认。。。。

Q50:答完49个问题你的感觉如何?

点解咁多嘅???

Q51:做過最令你感動的事情是什麽?

er……边个先?

Q52:你今天穿什麽色的under?

应该红绿蓝混合都整得出嘅

Q53:你多久没见过我了?

哗。。。耐啰。。每次唔係我唔得闲就你唔得闲。。郁闷

Q54:你有無喜歡上朋友的愛人之後出蠱惑搶朋友的愛人呢?

我唔会咁做喔。。。最憎咁做。。。。

Q55:如果你得返1个钟生存时间,你会选择同边个过?

爱人呱。。朋友都好重要喔。。屋企人又好紧要架喔。。招呼唔到招呼唔到。。。

Q56:如果妳和男友/女友以前的女友/男友,會怎樣?

咁复杂嘅??即係点?

Q57:手机铃声响起的时候最期待是来自什么人?

佢。。。。

Q58:你心里有那麽一個令你不可以忘記的人嗎?

 无。。。就无可能嘅。。

Q59:在你喜歡的人面前不小心做了糗事,你會怎樣?

最好一笑而过。。。

Q60:如果你在好多人面前俾人整蠱,你會怎么樣?

  下?又几好玩喔。。来。我哋一齐玩

Q61:5好再玩哩D问题好不好?

都好喔。。。

Q62:玩了爽不?

     我而家冻添。。。

Q63:你遇到最变态既人/事?

中国护照一分钱都不值。。。

Q64:如果很久没见到自己,会怎样?

咁就惊啰。。。我识分身架?

Q65:有空请我吃巧克力好不好?

你有无空比我请都系问题

Q66:不要忘记我好不好?

哗。。点解我要忘记?

Q67:我有什麽東西讓你印象最深?無論好壞......

太深了。。稳稳先。。哈哈

Q68:如果我穿裙子,你会觉得我更可爱吗?

几时着嚟睇睇?

Q68:有我呢位朋友开心吗?

唔开心。。。就无可能嘅。。呵呵

Q69:通过回答上边68条题你得到左D咩~

前后左右上下。。好似无乜特别嘢出现

Q70:會因为朋友比你带来麻烦而鬱悶嘛?

er……唔知呢。可能有,不过无所谓啦。。

Q71新年即将来临,你的心愿系~~

    貌似新年开始咗

Q72:妳嘅身高喺........

  唔够白云山高

Q73:我系米好可爱呢?(请认真地回答)

係啊。

Q74:過年想幹甚麽?

逗利市。。

Q75:如果我失踪了,你会想我~~ 找我嘛?

你唔会突然玩失踪呱?最好你失踪嘅时候先话我知你係边度。然后唔好走开,我来找你好了。哈哈

Q76:如果要袮做辷件事令硪開心嘎,袮會做咩?[5可以話5知]

比个机会你答啦。你想做乜?哈哈

Q77:侑冇成氜係度霖 如果變番細個就恏喇??如果侑/冇點解??

有呱。。。咁我就可以拥有现在嘅同时,再拿翻以前嘅利市。。。

Q78:如果囿一日.你中意咗我.甘你會點.?哈哈...

咁啊?真係唔知添?果日你会唔会中意我架???哈哈

 Q79:如果一定要你揀~你會選擇咖喱味既屎?定屎味既咖喱呢?點解

哩个时候。。是但选啦。。。因为都系倒佢落厕所。。冲走佢好了。。。

Q80:   爲什麽和初戀男(女)友分手?喜歡他嗎?他為你做過最感動的事是什麽?現在跟他的關係怎樣?

 啊。。哩样嘢。。想起都觉得自己好傻好天真。。都怪自己无知。。曾经想稳翻佢,不过做唔到。。。又好似无乜最感到嘅。。不过觉得自己当时唔係几好啰。。。而家都好耐无见啰,都无联络了。。。

 

  评论这张
转发至微博
转发至微博

作者:椰子

《被小美点名了。。》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多椰子的POCO作品...

评论