×

新导航介绍,点击查看

“神一般的人物”

发表日期:2011-10-13 摄影器材: 点击数: 投票数:

最近发现sy一样奇怪嘅嘢

只要你系handler

无论几多人帮你

帮佐你几耐

最后charge钟都系charge你嘅

super   clean就系一个好好嘅例子

囧啊

我根本就唔识得做

细dan  兰爷  iss van爷 距地一直系度support我

我只不过系按照距地教嘅去做

 

最后charge钟仲算我

真系非常唔好意思!

 

囧啊~

 

星期一二俾gloria小姐打电话打到惊

又唔识讲喔!

又要我听喔!

好似细dan 兰爷打救我!

呜呜呜

 

今日g小姐第N次feedback

我已经有80%睇唔明啦

 

好彩兰爷直接话帮我搞

搞到我非常唔好意思!

不过我又确实唔识搞喔!

 

 

觉得哩个ASCII真系又烦又难

 

距难在

好多时有error

但系大家都唔知道应该点样去debug

唔知道边度出错

真系惨啊!

 

难怪van爷当初咁为我担心~

 

好彩今次冇人搞通宵

否则真系好唔值得囖!

 

真系唔明白MY D人点解要用D咁原始嘅方法~

距地唔知道好浪费我地时间嘅咩?

晕啦

 

一唔系就俾晒我地full set做啦!

顶~

又要做D唔做D

你想点喔~

 

不过anyway啦

顾客是上帝

咔咔咔~~~

 

经过今次

真系觉得sy好好人啊

特别系兰爷

不过可能我嘅印象分会唔多好吧~

 

似乎我D  back up都系距做晒咁啦!

囧啊!!

 

跟住寻日上午无聊ing

下午特然ray叫有冇人得闲

我点左下头

牛爷就搞佐我出去帮手debug

霖住debug咋嘛

肯定赚拉!

点知!

又系大project!

d logic难到呕电!

真系难为ray写囖!

 

ka话

我系神一般嘅人物

任何project睇落去平平无奇

一到我手就变成大野

救命啊~

我试用期都未过嘎!

 

 

寻晚同d放工

距话距做嘅iom好简单

学唔到野

我似乎明白d咩了

以前我一直以为D project系甘难

原来系因为简单嘅需要俾其他迟来嘅新人做

 

我似乎入来之后未做过简单嘅~

 

我刚来嘅时候

牛爷想俾野我做

trainer又唔俾

 

到我真系开始做啦

太多新人来啦

简单嘅根本就唔轮到我做

 

而家个ASCII

个个听到都话

乜俾shly做咁难嘅野啊?

囧啦~~

 

 

希望我扎得起啦!

加油!

 

保佑我~~

 

PS:真正神一般嘅人物

应该系兰爷

细dan

van爷

牛爷距地吧!!!

 

 

 

关键词:日记

作者:麥嘜

《“神一般的人物”》


下一篇:没有了

最 新:
没有其它新的作品了

更多麥嘜的POCO作品...

评论